Spoločnosť GROHE predstavuje svoj prvý medzinárodný lifestylový magazín

Prvé vydanie nášho zábavného aj informatívneho občasníka zameraného na vodu bude k dispozícii v priebehu júna

Medzi najzaujímavejšie časti magazínu patrí zaiste cestovný sprievodca Parížom, ktorý je plný zasvätených tipov na miesta spojené s vodou – od úchvatných fontán, cez nočný klub na člne a plávajúci bazén až po jedinečné akvárium. Niektoré miesta popisuje sám Oliver Jahn, šéfredaktor prestížneho nemeckého architektonického mesačníka Architectural Digest.

Milovníci jedinečnej architektúry a moderných interiérov budú nadšení z predstavenia najrôznejších stavebných projektov z celého sveta. Pre tých, ktorí sa na futbalové majstrovstvá sveta v Rio de Janeiro nedostanú osobne, je venovaný článok popisujúci dizajnové zvláštnosti a prednosti miestneho štadióna. Pohľad do úchvatných hotelov od Vietnamu až po Kanadu zaručene prebudí vašu cestovateľskú vášeň. Hudobní fanúšikovia sa môžu tešiť na súkromnú prehliadku presláveným nahrávacím štúdiom Abbey Road Studios, v ktorom sa umelci, ako napríklad Adele a Liam Gallagher, tešia z mimoriadneho pohodlia v kúpeľni vďaka vodovodným batériám GROHE.

Čitatelia budú mať zároveň jedinečnú príležitosť nazrieť do zákulisia popredného svetového výrobcu sanitárnej techniky. Rozhovor s Thomasom Furhom, členom dozornej rady spoločnosti GROHE, poskytuje pohľad do precíznych výrobných procesov v továrňach GROHE a záväzku voči tým najvyšším kvalitatívnym štandardom. Šéf dizajnu v spoločnosti GROHE, Paul Flowers, nám ďalej predstaví svoj pohľad na moderný dizajn zameraný na zákazníka.

Jan Peter Tewes, marketingový riaditeľ spoločnosti GROHE, hovorí:

„Tento magazín neslúži ako produktový katalóg. Ide o zábavné médium, ktoré poskytuje čitateľom mnoho fascinujúcich pohľadov na najdôležitejší prírodný zdroj, aký máme k dispozícii – vodu. Našou ambíciou je informovať a inšpirovať našich zákazníkov a ukázať im, akým spôsobom môžu produkty značky GROHE prispieť k zlepšeniu každodenného života. Prajeme si, aby naši zákazníci každý deň zdieľali rovnaké nadšenie pre vodu ako my. Sme presvedčení, že Magazín GROHE predstavuje novú, vzrušujúcu formu komunikácie.“

Sme presvedčení, že Magazín GROHE predstavuje novú, vzrušujúcu formu komunikácie.

Jan Peter Tewes, marketingový riaditeľ