Záruka

Čo môžem robiť, ak sa mi nepodarí nájsť faktúru?

V prípade reklamácie v záruke musíte spoločnosti GROHE dodať pôvodnú faktúru. Ak faktúru už nemáte, môžu sa za servisné služby účtovať poplatky.

Koľko stojí oprava, keď produkt už nie je v záruke?

Ak produkt už nie je v záruke, budú sa vám za opravu účtovať poplatky. Jednorazový poplatok predstavuje 70 eur bez DPH za každú návštevu. Každá odpracovaná hodina je spoplatnená sumou 80 eur. Vezmite, prosím, na vedomie, že tieto sadzby nezahŕňajú náklady na materiály.

Produkt je chybný. Dostanem zaň peniaze späť?

Ak ste dostali chybný produkt, obráťte sa na náš zákaznícky servis.

Na čo sa vzťahuje záruka GROHE?

Naše záručné podmienky otvoríte kliknutím na nasledujúci odkaz:

https://www.grohe.sk/sk_sk/nase-sluzby/zaruka/guarantee.html

Aká dlhá je záruka na výrobky GROHE?

Dĺžka záručnej lehoty závisí od danej kategórie produktu. Naše záručné podmienky otvoríte kliknutím na nasledujúci odkaz:

https://www.grohe.sk/sk_sk/nase-sluzby/zaruka/guarantee.html

Sú záručné lehoty všade rovnaké?

Záruka na produkt je rovnaká po celom svete. Naše záručné podmienky otvoríte kliknutím na nasledujúci odkaz:

https://www.grohe.sk/sk_sk/nase-sluzby/zaruka/guarantee.html

Poskytuje sa záruka aj na náhradné diely?

Záruka sa vzťahuje aj na náhradné diely. Dĺžka záručnej lehoty závisí od danej kategórie produktu. Naše záručné podmienky otvoríte kliknutím na nasledujúci odkaz:

https://www.grohe.sk/sk_sk/nase-sluzby/zaruka/guarantee.html