KTO SME

O SPOLOČNOSTI GROHE

Spoločnosť GROHE je popredným svetovým poskytovateľom kompletných kúpeľňových riešení a kuchynských batérií. Od roku 2014 je GROHE súčasťou prestížneho portfólia skupiny LIXIL, ktorá je zameraná na vodohospodárske a stavebné produkty. Aby každý náš produkt ponúkal „Pure Freude an Wasser“, čistý zážitok z vody, je založený na štyroch kľúčových hodnotách spoločnosti – kvalite, technológii, dizajne a udržateľnom rozvoji.

Spoločnosť GROHE ponúka revolučné produktové riešenia a služby prostredníctvom oddelených podznačiek GROHE QuickFix, GROHE Professional a prémiové GROHE SPA. Tieto podznačky boli navrhnuté na mieru špecifickým potrebám profesionálnych obchodných partnerov spoločnosti GROHE a ich odlišným cieľovým skupinám.

Vzhľadom na to, že voda je jadrom obchodných aktivít spoločnosti GROHE, prispieva značka k  stratégii zodpovednosti spoločnosti LIXIL svojím hodnotovým reťazcom šetriacim zdrojmi – od uhlíkovo neutrálnej* výroby, cez odstránenie zbytočných plastov v obaloch produktov, až po technológie šetriace vodou a elektrickou energiou, ako je napríklad sprcha GROHE Everstream s recykláciou vody. Cez hybridný komunikačný ekoystém GROHE X dáva spoločnosť GROHE ďalšie impulzy na rozvoj sanitárneho priemyslu. Nech už digitálne na digitálnej zážitkovej platforme, fyzicky alebo hybridne v zážitkovom a komunikačnom centre GROHE X v nemeckom Hemeri alebo na cestách s GROHE X Motion Trucks, značka GROHE spája ľudí, aby posilnila cieľ spoločnosti LIXIL „meniť domácnosti k lepšiemu – pre všetkých a všade“.

*zahŕňa kompenzačné projekty CO2, viac na grohe-x.com/sustainability/.

O SPOLOČNOSTI LIXIL

Spoločnosť LIXIL (TSE číslo 5938) vyrába revolučné vodné a stavebné riešenia pre každodenné výzvy, ktoré zlepšujú život našim zákazníkom po celom svete. Vytvárame popredné technológie na základe nášho japonského dedičstva a investujeme do výskumu, ktorého výsledkom sú vysoko kvalitné produkty, ktoré premieňajú domácnosti. Skutočnou podstatou obchodných aktivít spoločnosti LIXIL je však spôsob, akým ich realizujeme – cez zmysluplný dizajn, nevídaný ťah na bránku, odhodlanie zvyšovať dostupnosť prémiových produktov pre všetkých a spoločenskú zodpovednosť. Súčasťou našej skupiny sú popredné svetové značky ako napríklad INAX, GROHE, American Standard alebo TOSTEM. Vyše 55 000 kolegov vo viac ako 150 krajinách sveta hrdo pracuje na produktoch, ktoré používa viac ako miliarda ľudí každý deň. Objavte viac na webových stránkach www.lixil.com

HODNOTY NAŠEJ ZNAČKY

Kvalita, technológia, dizajn a udržateľný rozvoj. Štyri kľúčové hodnoty, ktoré definujú náš záväzok poskytovať zákazníkom výnimočné zážitky. Nastavujeme si extrémne vysoké vnútorné štandardy, aby ste pocítili rozdiel zakaždým, keď otočíte pákou batérie alebo vstúpite pod sprchu GROHE.

KVALITA

KVALITA

Globálna výrobná sieť spoločnosti LIXIL zahŕňa 79 tovární v desiatich krajinách, ktoré uspokoja dopyt kdekoľvek na svete. Z nich pre značku GROHE vyrába päť tovární v troch krajinách. Vo všetkých našich továrňach pracujeme podľa rovnakých štandardov a postupov, a spĺňame tak celosvetovo najnáročnejšie požiadavky na povrchovú úpravu a funkčnosť.
Naše závody sú schopné škálovať produktové novinky a sú pripravené vyrábať podľa najzložitejších špecifikácií v prostredí špičkových technológií.
Sme hrdí na to, že naša hĺbka výroby presahuje 90 percent – od spracovania surovín až po expedíciu hotových výrobkov. Patrí sem aj vlastná výroba kartuší GROHE, ktoré sú srdcom každej batérie a dodávajú jej odolnosť a jedinečný pocit GROHE. V kombinácii s jednotnými procesmi poskytuje každá továreň najvyššiu kvalitu a spokojnosť zákazníkov.

TECHNOLÓGIE

TECHNOLÓGIE

Spoločnosť GROHE bola založená pred viac ako 80 rokmi, a odvtedy prináša na trh revolučné inovácie do kúpeľní a kuchýň.
Začalo to vôbec prvým „ľudovým termostatom“ v roku 1956. Medzi prielomové technológie posledných rokov potom patrí kuchynské systémy GROHE z roku 2009 a uvedenie prvých 3D tlačených batérií v roku 2019. Spoločnosť GROHE sa zameriava na potreby zákazníkov a vytvára udržateľné produktové riešenia, ktoré zlepšujú život a ponúkajú spotrebiteľom pridanú hodnotu.
Napriek tomu má každý výrobok GROHE korene v nemeckom Sauerlande: Výskumné a vývojové stredisko v Hemeri, ktoré bolo otvorené na konci roku 2018, je vybavené najmodernejšími technológiami, ktoré neustále posúvajú hranice možného.

Laboratórium v Hemeri je prvým vývojovým laboratóriom v sanitárnom priemysle, ktoré bolo úspešne akreditované nemeckým akreditačným orgánom DAkkS pre testovanie vodovodných batérií.
Akreditácia skracuje dobu medzi vývojom výrobku a jeho uvedením na trh, pretože uvedenie výrobku na trh vykonáva a schvaľuje vlastné laboratórium spoločnosti v súlade s nezávislými skúšobnými postupmi.

DESIGN

DESIGN

V šiestich hlavných interných dizajnových štúdiách v Tokiu, Tokoname, New Yorku, Londýne, Düsseldorfe a Singapure vytvára tím LIXIL Global Design pre svoje ikonické značky jedinečné zážitky založené na komplexnej analýze trendov a pohľade spotrebiteľov. Kombináciou tohto dizajnového prístupu založeného na skúsenostiach s pokročilými technológiami spoločnosť LIXIL vyvíja zmysluplné produkty, ktoré riešia skutočné výzvy a dodávajú hodnotu každodennému životu mnohých ľudí po celom svete. Pre značku GROHE sa tím v Düsseldorfe stará o to, aby každý produkt GROHE tento prísľub napĺňal.

UDRŽATEĽNOSŤ

UDRŽATEĽNOSŤ

Vzhľadom na to, že voda je jadrom obchodných aktivít spoločnosti GROHE, prispieva značka k  stratégii zodpovednosti spoločnosti LIXIL svojím hodnotovým reťazcom šetriacim zdrojmi – od uhlíkovo neutrálnej* výroby, cez odstránenie zbytočných plastov v obaloch produktov, až po technológie šetriace vodou a elektrickou energiou, ako je napríklad sprcha GROHE Everstream s recykláciou vody. Spoločnosť GROHE zaujíma k udržateľnému rozvoju už viac ako 20 rokov komplexný prístup, ktorý zahŕňa zamestnancov, dodávateľov, zákazníkov, procesy, produkty aj sociálnu zodpovednosť.

*zahŕňa kompenzačné projekty CO2, viac na grohe-x.com/sustainability/.

Objavte viac o našej vášni pre vodu a ponorte sa do tém dizajnu, udržateľnosti, kvality a technológií v našom digitálnom zážitkovom centre GROHE X.