Všeobecné informácie

Všeobecné často kladené otázky, objednávky a vrátenie, náhradné diely a opravy

Akým spôsobom môžem kontaktovať predajcu GROHE s cieľom hromadnej objednávky?

Spoločnosť GROHE pôsobí v mnohých rôznych krajinách. Kliknutím na nasledujúci odkaz zobrazíte pobočky GROHE vo vašej krajine:

https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html

Ako môžem tovar vrátiť?

Pre vrátenie kúpeného tovaru vyplňte náš kontaktný formulár. Záležitosť preveríme čo najrýchlejšie a budeme vás kontaktovať. Ak je produkt v záruke, uhradíme všetky náklady. Kontaktný formulár otvorte kliknutím na nasledujúci odkaz:

https://www.grohe.sk/sk_sk/nase-sluzby/kontakt/contact.html

Produkt, ktorý som dostal, je poškodený. Čo môžem robiť?

Vyplňte, prosím, náš kontaktný formulár a zašlite poškodený výrobok späť spoločnosti GROHE. Záležitosť preveríme a budeme vás kontaktovať čo najskôr to bude možné. Kontaktný formulár otvorte kliknutím na nasledujúci odkaz:

https://www.grohe.sk/sk_sk/nase-sluzby/kontakt/contact.html

Opravy

Akým spôsobom môžem produkty GROHE opraviť alebo nechať opraviť?

Ak potrebujete nejaký produkt opraviť, kontaktujte náš servisný tím na adrese:

https://www.grohe.sk/sk_sk/grohe-servisni-technici.html

Môžem opravovať produkty GROHE sám, alebo by som sa mal obrátiť na spoločnosť GROHE?

V zásade vždy odporúčame nechať opravy vykonať našimi servisnými technikmi alebo niektorým z našich špecializovaných partnerov. Pre rezerváciu návštevy kliknite na odkaz nižšie:

https://www.grohe.sk/sk_sk/grohe-servisni-technici.html

Náhradné diely

Môžem si objednať náhradné diely priamo od spoločnosti GROHE?

Nie. Náhradné diely sa predávajú prostredníctvom veľkoobchodníkov a siete špecializovaných partnerov.

Kde môžem nájsť správne číslo náhradného dielu?

Overte, prosím, pribalený letáčik s technickými informáciami o produkte. Obsahuje zoznam všetkých náhradných dielov vrátane čísel SKU. Môžete tiež navštíviť naše webové stránky a filtrovať výsledky na základe vášho produktu. Všetky relevantné súbory sú k dispozícii na stránke produktu.

Ako zistím, či mám pre svoj výrobok správny náhradný diel?

Overte, prosím, pribalený letáčik s technickými informáciami o produkte. Obsahuje zoznam všetkých náhradných dielov vrátane čísel SKU. Môžete tiež navštíviť naše webové stránky a filtrovať výsledky na základe vášho produktu. Všetky relevantné súbory sú k dispozícii na stránke produktu.

Ako zistím, ktorý náhradný diel potrebujem?

Navštívte náš špecializovaný web na vyhľadávanie náhradných dielov https://www.grohe.sk/sk_sk/vyhladávanie-náhradných-dielov.html