Všeobecné informácie
Všeobecné často kladené otázky, objednávky a vrátenie, náhradné diely a opravy
Akým spôsobom môžem kontaktovať predajcu GROHE s cieľom hromadnej objednávky?
Spoločnosť GROHE pôsobí v mnohých rôznych krajinách. Kliknutím na nasledujúci odkaz zobrazíte pobočky GROHE vo vašej krajine:
https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html
Ako môžem tovar vrátiť?
Pre vrátenie kúpeného tovaru vyplňte náš kontaktný formulár. Záležitosť preveríme čo najrýchlejšie a budeme vás kontaktovať. Ak je produkt v záruke, uhradíme všetky náklady. Kontaktný formulár otvorte kliknutím na nasledujúci odkaz:
Produkt, ktorý som dostal, je poškodený. Čo môžem robiť?
Vyplňte, prosím, náš kontaktný formulár a zašlite poškodený výrobok späť spoločnosti GROHE. Záležitosť preveríme a budeme vás kontaktovať čo najskôr to bude možné. Kontaktný formulár otvorte kliknutím na nasledujúci odkaz:
Opravy
Akým spôsobom môžem produkty GROHE opraviť alebo nechať opraviť?
Ak potrebujete nejaký produkt opraviť, kontaktujte náš servisný tím na adrese:
Môžem opravovať produkty GROHE sám, alebo by som sa mal obrátiť na spoločnosť GROHE?
V zásade vždy odporúčame nechať opravy vykonať našimi servisnými technikmi alebo niektorým z našich špecializovaných partnerov. Pre rezerváciu návštevy kliknite na odkaz nižšie:
Náhradné diely
Môžem si objednať náhradné diely priamo od spoločnosti GROHE?
Nie. Náhradné diely sa predávajú prostredníctvom veľkoobchodníkov a siete špecializovaných partnerov.
Kde môžem nájsť správne číslo náhradného dielu?
Overte, prosím, pribalený letáčik s technickými informáciami o produkte. Obsahuje zoznam všetkých náhradných dielov vrátane čísel SKU. Môžete tiež navštíviť naše webové stránky a filtrovať výsledky na základe vášho produktu. Všetky relevantné súbory sú k dispozícii na stránke produktu.
Ako zistím, či mám pre svoj výrobok správny náhradný diel?
Overte, prosím, pribalený letáčik s technickými informáciami o produkte. Obsahuje zoznam všetkých náhradných dielov vrátane čísel SKU. Môžete tiež navštíviť naše webové stránky a filtrovať výsledky na základe vášho produktu. Všetky relevantné súbory sú k dispozícii na stránke produktu.
Ako zistím, ktorý náhradný diel potrebujem?
Navštívte náš špecializovaný web na vyhľadávanie náhradných dielov https://www.grohe.sk/sk_sk/vyhladávanie-náhradných-dielov.html