NÁJSŤ SHOWROOM, INŠTALATÉRA
Showrooms
  • Showroom
  • Záručný servis

My Notepad

You have not assigned any products.

Once you have added products to your notepad you can download your list right here.

0 Product(s)
Download as PDF
Delete all

The Product is already stored on your notepad.

Cesta okolo sveta v Miláne

Spoločnosť GROHE je hrdým partnerom konzorcia nemeckého pavilónu na výstave EXPO v Miláne

Svetová výstava má bohatú tradíciu. Premiéra tejto významnej udalosti sa odohrala už v roku 1851 v Londýne. Ako jedna z prvých spoločností sa na tejto výstave predstavila firma Eichelberg (neskôr patriaca do skupiny GROHE). Prvé ročníky Svetovej výstavy boli zamerané na priemyselné výrobky, avšak tematický záber sa postupom času menil. Expo sa v súčasnosti zaoberá celosvetovými problémami a ponúka ich prevratné riešenia. Tohtoročný ročník výstavy sa pýši heslom „Potraviny pre planétu, energia pre život“ a je zameraný na riešenie otázky celosvetovo dostupných zdrojov potravín.

Predstavených bude niekoľko návrhov na zaistenie dodávky pitnej vody a kvalitných potravín pri súčasnej ochrane súčasného ekosystému, úspore prírodných zdrojov a oživení kulinárskych tradícií. Expo sa však neuberá novým smerom len v prípade obsahu. Mení sa celkový koncept a architektúra výstavy. Usporiadatelia výstavy nazvali rozhodnutie nestavať nové, prestížne budovy „jednoznačnou zmenou posolstva Expa“. Svetová výstava bola systematicky navrhnutá ako „udržateľný park poľnohospodárstva a potravín“. Nemecký pavilón zároveň predstaví mnoho inšpirujúcich pohľadov a myšlienok, ktoré si kladú za cieľ motivovať návštevníkov prehodnotiť zažité postoje a spôsoby správania. Pavilón ponúka takmer 5 000 štvorcových metrov autentických riešení a interaktívnych demonštrácií zameraných na zvýšenie povedomia o sile prírody.

Koncept nemeckého pavilónu s názvom „Pole nápadov“ je typický svojím citlivým skĺbením obsahu expozície a jej samotného priestoru. Nad celou plochou sa prepletajú konštrukcie imitujúce rastlinné tvary, ktoré spolu vytvárajú klenbu zakrývajúcu výstavný priestor. Toto „semenisko nápadov“ neslúži iba ako kľúčový prvok dizajnu pavilónu, ale taktiež ako prvok spájajúci architektúru a expozíciu – interiér a exteriér. Celkový dojem z návštevy umocní lokálna zeleň, ktorá pomôže navodiť príjemnú atmosféru. Za zmienku stoja tiež pokrmy z nemeckej kuchyne, vďaka ktorým sa návštevníci v tomto pavilóne radi zdržia. Okrem tohto osviežujúceho občerstvenia v reštauráciách a piknikových stánkoch môžu návštevníci zažiť fascinujúce putovanie oblasťami zameranými na vodu, pôdu a biologickú rozmanitosť. Oblasti sú tematicky zamerané a pokrývajú všetko od čistých zdrojov obživy cez ich spracovanie až po spotrebu v mestskej spoločnosti. Expozície a ukážky budú zamerané na moderný nemecký prístup k súčasným požiadavkám na výživu.

Súčasťou tohto pôsobivého zážitku, ktorý nemecký pavilón ponúka, bude inovatívny tablet SeedBoard, ktorý bude slúžiť ako sprievodca každého návštevníka expozíciou a aktívne ho motivovať zasadiť svoje vlastné „pole nápadov“. Tablet je možné okrem zobrazenia textových a obrazových informácií, filmov a hier použiť taktiež na navigáciu a interakciu v rámci jednotlivých expozícií. Tablet SeedBoard robí z klasickej návštevy pavilónu skutočne osobité dobrodružstvo a prirodzeným spôsobom demonštruje špičkovú úroveň nemeckých technológií.

Spoločnosť GROHE je zároveň zaviazaná vytvárať zmysluplné a užitočné produkty. Nie je preto prekvapením, že všetko sanitárne vybavenie nemeckého pavilónu zaisťujú práve špičkové produkty značky GROHE. Fascinujúca súhra dizajnu a ochrany životného prostredia, ktorá sa nesie celou výstavou Expo 2015, poskytuje spoločnosti dokonalú príležitosť uviesť svoju kľúčovú filozofiu k životu. Pre spoločnosť GROHE predstavuje udržateľnosť a ochrana prírodných zdrojov predovšetkým zodpovednosť za stav planéty a jej obyvateľov prostredníctvom zdolávania ekologických výziev.